miercuri, 17 august 2011

Dar sa tii minte dragul meu Ca ai avut cheia sufletului meu...


"Cand te-am gasit intaia oara 
Credeam ca-i doar fior intamplator. 
Ma razgandeam in sinea mea a mia oara 
Dar nu stiam ca nu e numai dor... 

Te-am regasit in fiecare clipa, 
Te-am intalnit in fiecare gand. 
Stiam ca biata-mi inima ranita 
Acum se rupe de trecut. 

Si m-am mintit de frica sa nu doara 
Mi-am zis de mii de ori in gand 
Ca inima nu mi-o dau iara 
Nu vreau sa sufar ca-n trecut. 

Dar mi-am gasit iar cheia din sertarul 
Uitat de vremuri, prafuit 
Si te-am lasat sa intri ca-ntr-o doara 
In inima, in suflet si in gand... 

Nu stiu de vei avea rabdarea 
Sa vindeci ranile ce n-au trecut 
Si poate n-ai puterea sa gustam paharul 
Unei noi vieti, unui nou inceput. 


Si de va fi sa inchid inima la loc, 
Nu-mi pare rau , n-a fost un joc 
Dar sa tii minte dragul meu 
Ca ai avut cheia sufletului meu... 

Nu ti-am cerut nimc in schimb, 
Nu am vrut sa fii in gandul meu 
Doar un fior de primavara 
Nu mi-am dat sufletul doar intr-o doara 
N-a fost un simplu joc cu un final de-o vara. "

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu