duminică, 20 martie 2011

Scrisoare imaginara(3)

Dragul meu,


          poate ca ochii mei nu au luminat indeajuns zarea ta, poate ca zambetul meu senin nu a inseninat indeajuns fata ta, poate ca am fost doar un strop din roua diminetii, care a cazut in fantana vietii tale, poate ca am fost doar o stea, in inaltul cerului inimii tale........            Iubite, spune-mi tu... Iubite spune-mi tu cum e sa cadă peste noi din cer lumina și al fluturilor zbor aroma florilor să o împrăştie-n zenit, atunci când peste ele şi dansul lor aşterni uşor hermina, Ce trupul tău acoperă si chipul drag pe care l-am iubit. Şi te mai rog trimite-mi zorii s-alunge noaptea-ntunecată Mai bine chipul tău să-l desluşesc printre fuioarele de ceaţă, și-apoi să il adun la pieptul meu iubindu-te din nou infiorată de frigul nopţii, sau chiar pentru iubirea ta frumoasă, de-o viaţă. Tu ai plecat demult vâslind îndurerat prin lacrimile mele și n-ai ştiut atunci singurătatea mea s-o ei cu tine, Mai plâng şi-acum deşi e mult de când tu eşti ascuns în stele și nu mai ştiu de vei veni cândva să-ntâmpini nopţile din mine. Mai spune-mi tu de poţi să chemi încet nemărginirea iară catargele să poarte pescăruşii de drumuri obosiţi, De-acolo din depărtării spre mine să iţi îndrepţi privirea, să pot uita de lacrimi şi de tristeţea ochilor atâta de iubiţi.Iti amintesti de mine? Sunt eu, sufletul ascuns in palma , candva eram glasul inimii tale In serile tarzii ,te inveleam cu aripile iubirii mele Sufletele noastre adormeau imbratisate mangaindu-se neincetat Cerul ne scalda in praf de stele ce ni se asezau pe vise Vise atat de dragi noua!!! Pentru o clipa ne-am ratacit, dar eu, nu te-am uitat Te-am asezat pe o margine de suflet Si-mi umpli orele de singuratate , Noaptea ,din stele imi fac colier de ganduri inchid ochii si te strang prelung intre gene Imi spun ca mi-e bine dar ...mint.In mine urla dorul de tine!Lasa-ma sa iti arat ce n-am stiut sa spun in cuvinte Eu te-am ascuns in mine,esti taina sufletului meu si-atunci cand te privesc, te vad cum infloresti cu petale de dor in inima mea Cu lacrimi sap adanc la radacina sufletului tau Sperand ca din crengile asteptarii vor inflori boboci de iubire cu mireasma buzelor tale Sa ma-'mbat de tine cu licoarea sufletului tau Nu ma privi ,nu vreau sa plang in ochii tai Imbratiseaza-ma si strange-ma tare,pana ma doare Zdrobeste-mi asteptarile de pieptul tau Lasa-ma sa ma preling ca o picatura de roua pe inima ta Rosteste-ma cu sufletul si spune-mi :....IUBIRE... Iti voi raspunde-n soapta ....sunt aici ,dragul meu cu chip de inger M-am ascuns in valtoarea iubirii tale, te astept sa vii fara sa-ti cer... Te astept sa dai viata sperantelor, sa iti spun ca esti ....dorul din sufletul meu..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu