vineri, 18 martie 2011

Scrisoare imaginara(1)


Dragul meu,
as fi vrut atat de mult sa-ti vorbesc in noaptea asta frumoasa de primavara,
dar esti asa departe!Mi-am zis sa-ti scriu cateva randuri insa.Nu de mult am dat peste fotografia ta,in care pareai asa fericit in frumosul tau fotoliu din odaie.Mi s-a strans inima gandindu-ma la ce chinuit ai fost pe micul meu scaunel,din mica mea incapere.Chiar m-a durut.As vrea sa stii ca mai regret ziua in care te-am luat aici cu mine.Si faptul ca ti-am aparut apoi in acea rochita rosie.Dar n-am vrut decat sa fiu frumoasa pt tine.Si te iubeam atat de mult!Acum te iubesc de mii de ori mai mult.Poate pt ca in fiecare zi te-am iubit...din ce in ce mai mult.Nu stii cat imi doresc sa fii din nou aproape.Revino in viata mea.Am putea fi asa de fericiti.Amandoi meritam aceasta iubire pe care am asteptat-o mult prea multi ani...Sunt ferm convisa de frumusetea sentimentelor ce ne-ar   umple inimile.Si daca nu vei veni,tot vreau sa mai stii ca te voi iubi in amintire pana dincolo de viata.Voi spera si ma voi ruga sa ne regasim..candva poate-ntr-o alta viata.Si sa continuam ce brusc s-a oprit.Iar de-mi va mai fi scrisa o alta iubire...te voi cauta in ea.Esti in inima mea...pentru totdeauna.Te las cu bine,dar nu inainte de a te mai ruga o data sa ma ierti de ti-am gresit cu ceva.N-am vrut.Te pup si...noapte buna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu