sâmbătă, 4 iunie 2011

Ma intreb,dac-as putea intoarce timpul.....

Un an si...ceva.De iubire,de asteptare...de speranta.N-a trecut o zi ,o noapte fara sa-mi imaginez apropierea mult dorita.
   Ma intreb,dac-as putea intoarce timpul,daca n-as mai gresi ce stiu eu c-am gresit,nici ce ti s-a parut tie c-am gresit...Atunci te-ai intoarce?Ai putea sa ma faci sa mor de fericire,vazandu-te cum urci scarile spre camaruta mea...spre usa sufletului meu...?Si daca da......tu oare iti poti descrie reantalnirea noastra?Eu.....ma tem ca as fi opusul celei din...rochita visinie...Mi-ar fi teama sa nu dispari din nou.......mi-ar fi atat de bine...atat de bine...Nu stii cat de bine!Dar....esti asa departe...de mine...de ce simt...nici macar nu stii...nu vrei sa stii....Vreau sa te stiu fericit...si.nu singur...Vreau sa stii cat de aproape-mi esti...azi...sambata in general...ca pe vremea cand...gandurile mele ajungeau la tine...A fost odata....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu