marți, 26 noiembrie 2013

E iarna intre noi


Ti-am zis ” I love you ” intr-o JOI …
De-atunci pentru mine ” JOI ” inseamna ” NOI ” …
Si anii au trecut … cu zile de joi, zapezi si ploi …
Iar sufletul tau deodata … a devenit de piatra !

REFREN :

E iarna-ntre noi …
Iarna-ntre noi …
E iarna-ntre noi doi …
E iarna iar …
Iarna-n zadar …
Ce iarna de cosmar !
Daca nu sunt facut pentru tine
Asa cum gandesti …
Inima mea imi spune ca tu esti !

Strofa a II-a :

Ti-am zis ” I love you ” ca un prost …
Spuneai ca-s un loser fara rost …
Tu nu ma iubeai, caci tu nu visai, nu ma vedeai …
Nu cred c-ai vazut vreodata … baieti care plang dup-o fata !

REFREN :

E iarna-ntre noi …
Iarna-ntre noi …
E iarna-ntre noi doi …
E iarna iar …
Iarna-n zadar …
Ce iarna de cosmar !
Daca nu sunt facut pentru tine
Asa cum gandesti …
Inima mea imi spune ca tu esti !

Bridge :

Esti si nu esti in mintea mea …
Te-as iubi noua vieti daca s-ar putea,
Insa nu …
N-as putea sa-ndur ca tu
Sa fii a altcuiva
Si sa uiti de iubirea mea …
Nu …

REFREN :

E iarna-ntre noi …
Iarna-ntre noi …
E iarna-ntre noi doi …
E iarna iar …
Iarna-n zadar …
Ce iarna de cosmar !
Daca nu sunt facut pentru tine
Asa cum gandesti …
Inima mea imi spune ca tu esti !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu