sâmbătă, 8 ianuarie 2011

Cred!

Cred in prieteni...in vindecarea adusa de lacrimi,rasete si in povesti impartasite si in legaturile formate din incredere si adevar...
Cred in puterea mainii ce o strange pe alta,in clipe de durere si in miracolul zambetelor si imbratisarilor spontane...
CRED... intr-o prietenie ca a noastra... chiar si virtuala...

(EMY GRIG-BEJE)

Un comentariu:

  1. CRED...CRED IN VISE,CRED IN PRIETENIE ...
    IN DAR GANDURILE MELE;
    LABIRINT
    Labirintul gandului meu
    Labirintul iubirii
    Am ratacit in ganduri
    Am ratacit in labirintul iubirii...
    Rataceam pierduta cautandu-te
    Gasisem intrarea
    Dar nu gaseam iesirea
    Rataceam cu vise
    Cu sperante
    Un gand imi soptea ;
    Cauta ...cauta...
    Obosita imi doream sa am aripi
    Sa pot zbura deasupra labirintului
    Sa pot gasi iesirea ...
    Gandul meu te ruga !!!
    Aprinde iubite lunina.
    Deodata ,dupa lungi cautari
    Am zarit o lumina
    Era lumina ce-mi indruma pasii
    Spre inima ta ...
    Visam....
    Ma asteptai cu-n trandafir albastru
    M-ai cuprins cu bratele si mi-ai soptit;
    Opreste-te iubito din ratacirea ta
    Si nu ma mai cauta ...
    Eu am fost tot timpul in inima ta
    Si-ti voi fi vesnic alaturea.
    Iar gandul tau, ce in labirint ratacea
    Cu multa iubire eu il voi alunga...
    (EMY azi 16-01-2011 ora 19)

    RăspundețiȘtergere